Ons programma

KISS, hét joint promotion event van Nederland!

Op dinsdag 14 februari 2017 vindt het KISS event voor de 13de keer plaats. Ieder jaar zijn er tussen de 120-150 merken aanwezig op het KISS event. KISS staat in het teken van netwerken, daten met merken uit diverse branches: Retail, FMCG, Dienstverlening, Uitgeverijen, Leisure. Je plant na inschrijving zelf met behulp van een online matchingprogramma je eigen speeddates. Vooraf weet je wie je gaat ontmoeten!

Thema

De vele gezichten van de consument

Doelgroep

Marketing- en Brandmanagers/medewerkers

Sprekers

Trendwatcher/ Trendanalist Christine Boland

Tijdens de 13de editie van het KISS event zal Christine Boland spreken over de algemene consumenten-trends. Dit doet ze in haar presentatie 'Underlying Patterns'. In deze presentatie staat 'een dialoog aangaan' centraal. We leven in een disruptief tijdsframe waarin hardnekkige vooroordelen de vervreemding voeden. Dit manifesteert zich in versplintering en verdeeldheid. Er is onbegrip voor de ander. In deze tijd is het nodig dat we elkaar gaan 'verstaan' en de dialoog aangaan. Dit vraagt om empathie en begrip voor 'het andere', maar ook nieuwsgierigheid en het vermogen om te zien dat iedere taal, cultuur, religie of traditie mooie verhalen in zich draagt. Precies daar bevindt zich de spannende vernieuwing.

  

Tijdens de presentatie van Christine Boland komen de volgende vragen aan bod:

  • Wat drijft de consument in deze kantelende tijd?
  • Wat geeft houvast als alles schuift en beweegt?
  • Hoe bepaal je je positie in een multidimensionale realiteit?
  • Vanuit welk perspectief kijk je, en welk tempo is passend?

Christine Boland over consumententrends:
“Consumententrends ontstaan in reactie op de tijdsgeest. De tijdsgeest wordt bepaald door omgevingsfactoren: wat gebeurt er in de wereld, wat is het effect van technologische en wetenschappelijke ontwikkelingen, hoe kunnen we leren omgaan met de multidimensionale realiteit en wat kunnen we doen aan de problematiek rond migratie, grondstoffen, natuur en milieu

Deze  omgevingsfactoren vormen met elkaar het spanningsveld waarin we leven (de tijdsgeest) en dat roept een reactie op. Wanneer we die reactie kunnen definiëren en duiden hebben we de kern van een trend te pakken. Want een trend is een antwoord op een vraag (drijfveer) die ontstaat in reactie op de tijdsgeest.”

Wil je meer weten over Christine Boland? Check dan hier haar website.

Creatief Retail Strateeg | René Spaanderman

René Spaanderman is een expert op het gebied van omnichannel retailing en digital experience in retail. Hij is als Retail Strateeg werkzaam voor omnichannel retailbureau Kega en helpt merken als Hunkemöller, Nespresso, Canon, Phone House, Chasin’, Score, Primera en Praxis bij de strategie en concepting rond uiteenlopende (omnichannel) vraagstukken.



Thema van zijn presentatie "Making your Unboxing Experience Magic". De “Unboxing” - het uitpakken van je aankoop - is als het goed is het ultieme geluksmomentje van jouw customer journey. We namen de proef op de som en testten bij 40 Nederlandse retailers hoe goed zij het ‘Unboxing’ proces op orde hadden. Hoe ziet de complete “Unboxing Experience” er uit van: bestelling, bevestiging, verzending, levering, ontvangst en unboxing tot retournering?

  • Centraal stellen van de ‘hybride’ klant
  • Facts & figures Unboxing Experience
  • Advies ‘to make your Unboxing Experience magic’ 

 

Locatie en kosten

Datum: Dinsdag 14 februari
Locatie: Inn Style - Maarssen
Kosten: € 399,- (exclusief BTW) per deelnemer. 
(Bij niet tijdige betaling kunnen wij deelname aan het evenement niet garanderen. Voor annuleren tot twee weken voor het event brengen wij € 50,- administratiekosten in rekening. Na deze termijn ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.)

Programma dinsdag 14 februari

09.30 uur Ontvangst Inn Style
10.00 uur Opening
Speaker: Sander Schoneveld 
'Resultaten Joint Promotions 2016'
10.15 uur Speaker: Trendwatcher / Trendanalist Christine Boland
'Underlying Patterns'
11.15 uur Eerste speeddate sessie (3 dates | 15 min)     
12.30 uur Lunch 
13.15 uur

Speaker: Creatief Retail Strateeg René Spaanderman
"Making your Unboxing Experience Magic"

14.15 uur Tweede speeddate sessie (4 dates | 15 min)    
16.30 uur Netwerkborrel 
   
Wil je samenwerken of alleen hallo zeggen? Neem contact op met Promotional Partners middels één van de sociale netwerken hieronder.

Zeg hallo

Wil je samenwerken of alleen hallo zeggen? Neem contact op met Promotional Partners middels één van de sociale netwerken hieronder.

Promotional Partners gebruikt cookies

Promotionalpartners.nl maakt gebruikt van cookies om de website en het gebruikersgemak te optimaliseren.

Akkoord